SC Folina Decor SRL
Program Relaţii clienţi
Luni-vineri: 09 - 17
Sâmbătă, duminică: închis
Suport:
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
contact@folina.ro
Comenzi:
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.665
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro
Servicii Folina
Pentru că la Folina totul este ușor, comanzi online și te bucuri de servicii dedicate și personalizate. Află totul despre serviciile Folina:
Livrare în 1-3 zile lucratoare
Folina asigură livrarea produselor prin firme de curierat rapid numai pe teritoriul României.
Daca esti din Iasi sau ai drum prin frumosul nostru oras, te asteptam in Showroom. In magazin poti achizitiona direct produsele sau poti ridica o comanda plasata pe site.
Vânzare la metru
Foliile, autocolantele, feţele de masă impermeabile se vând la metru liniar sau la rolă.
Vânzarea la metru linear este un serviciu oferit oricărui cumpărător al produselor folina.ro, care își dorește varietate și diversitate pentru crearea celor mai creative spații și decorațiuni.
Identifică produsele vândute la metru linear după iconul ”Vânzare la metru linear”, afișat pe pagina de produs, alege numărul de metri lineari doriți din câmpul ”lungime” și bucură-te de acest serviciu personalizat nevoilor tale.
Retur simplu
Pentru că la Folina totul este ușor, dacă te-ai răzgândit cu privire la comanda unui produs, îl poți returna simplu, în condițiile de mai jos:
Conform termenilor și condițiilor folina.ro, ai dreptul să te retragi din Contract, respectiv să returnezi un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, prin contactarea directă a vânzătorului la email comenzi@folina.ro. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Returnarea produselor se va face printr-un curier door-to-door sau direct la sediul Vânzătorului.
Ținând cont de natura produselor, foliile de geam, autocolantele și stickerele se pot returna doar dacă nu au fost aplicate. În cazul în care se constată defecte de fabricație, produsele se pot returna, însoțite de ambalajul original.
Produsele executate și/sau debitate la comandă, respectând culorile, designul și dimensiunile date de client, nu pot fi returnate.
Ridicare gratuită din showroom
In Iasi avem doua puncte de unde se pot ridica produsele comandate online - vezi detaliile de contact
Ridicarea produselor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc.
Dacă în acest interval comanda nu se ridică din showroom, vei fi contactat telefonic pentru a alege una dintre cele două variante:
- expedierea coletului prin curierat, ceea ce implică adăugarea taxei de transport
- anularea comenzii.
Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (prin Ordin de plată sau Card online), te rugăm să ai actul de identitate la tine, pentru a putea intra în posesia produselor.
Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.
Suport clienți
Dacă ai nevoie și de alte informații legate de lprodusele si serviciile Folina, colegii noștri de la departamentul Suport așteaptă să îți preia apelul. Contactează-ne la unul dintre numerele: 0332 408 314 sau 0754 069 665, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00.