SC Folina Decor SRL
Program Relaţii clienţi
Luni-vineri: 09 - 17
Sâmbătă, duminică: închis
Suport:
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
contact@folina.ro
Comenzi:
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.665
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro
La Folina, cumperi ușor, rapid și în siguranță
Caută produsul dorit
Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în stânga.
Produsele sunt grupate în categorii şi subcategorii pentru a fi uşor de găsit in funcţie de interes. De asemenea, sunt utile şi filtrele cu care poţi selecta produsele în funcţie de model, culoare, dimensiuni....
Citeşte cu atenţie descrierea şi specificaţiile tehnice ale produsului, pentru a vedea dacă produsul respectiv întruneşte caracteristicile pe care le doreşti: dimensiuni, culori, grosime, dacă acel produsul se vinde la metru sau la rolă, la bucată sau la set.
În pagina produsului sunt prezentate toate detaliile. Prezentările produselor sunt actualizate periodic.
Suntem aici să te ajutăm! Dacă totuşi nu găseşti informaţia dorită contactează-ne telefonic 0754 069 665 sau 0754 069 667 sau pe e-mail comenzi@folina.ro şi îţi oferim suportul necesar pentru a face cea mai bună alegere.
Nuanţele reale ale produselor pot să difere puţin faţă de imagini. Această situaţie este cauzată de mai mulţi factori:
- particularităţilor de producţie ale lotului respectiv de folie/autocolant/tapet
- luminii în care au fost făcute pozele şi percepţiei uşor diferite a culorii de către aparatul foto
- setărilor de rezoluţie a dispozitivului pe care vizualizaţi pozele - telefon, laptop, tabletă, PC.
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”.
Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.
Verifică-ți comanda
După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, aici poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare și livrare comandă
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, modalitățile de plată (Ramburs, Card Online, Transfer bancar) și modalitatea de livrare preferată (Ridicare de la showroom, Livrare la domiciliu prin curierat).
Este important ca toate datele să fie completate corect. Astfel, sunt evitate întârzierile în procesarea şi livrarea comenzii.
Înainte de procesarea comenzii, sunăm de confirmare. Dacă în termen de 2-3 zile lucrătoare nu sunteţi contactat telefonic de unul din agenţii noştri, înseamnă că este o eroare în înregistrarea comenzii: comanda nu a fost finalizată, numărul de telefon este greşit, adresa de email nu a fost scrisă corect. În această situaţie, trebuie să luaţi legătura cu noi telefonic sau prin email.
Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Prin trimiterea comenzii, accept termenii și condițiile” înainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”.
La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii. Dacă nu ai primit acest email de confirmare înseamnă ca nu s-a înregistrat comanda.
Comenzile se expediază doar după confirmarea telefonică a comenzii. Astfel, se verifică corectitudinea numărului de telefon.
Salvarea datelor
După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite în procesul de pregătire a comenzii - facturare şi livrare.