SC Folina Decor SRL
Program Relaţii clienţi
Luni-vineri: 09 - 17
Sâmbătă, duminică: închis
Suport:
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
contact@folina.ro
Comenzi:
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.665
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro
Modalități de plată
Pentru a achita produsele comandate pe folina.ro ai la dispoziție mai multe opțiuni:
- Card online (VISA sau Mastercard)
- Ramburs
- Ordin de plată
Plata online cu cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Pentru asigurarea securitatii tranzacțiilor, Folina folosește platforma euplatesc.ro.
În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.
Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacției în platorma de plăți euplatesc.ro.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată euplatesc.ro.
Folina.ro nu solicită si nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.
Datele cardului de plată ale Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile Vânzătorului și nici nu vor fi stocate de către de acesta sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumpăratorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este euplatesc.ro.
Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole puternice.
Plata ramburs
Plata se face în lei, integral, la livrare. Unele firme de curierat oferă şi posibilitatea plăţii cu cardul la agent.
În cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.
Plata în sistem ramburs nu este posibilă în următoarele situaţii:
- pentru comenzile ce conţin produse personalizate, realizate după specificaţii oferite de către client
- pentru comenzile egale sau mai mari cu valoarea de 1000 lei
- pentru clienţii care au comenzi refuzate ( comenzi expediate şi care nu au fost ridicate de la curier ).
In aceste situaţii plata comenzii se face cu cardul pe site, prin platforma de procesare a plăţilor online euplatesc.ro, sau prin transfer bancar pe baza unei facturi proforme.
Ordin de plată
Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme, cu posibilitatea confirmării telefonice a comenzii realizate de către un consultant de vânzări.
Livrarea produselor se face după confirmarea plății facturii emise.
În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului trebuie prezentată ștampila firmei sau o împuternicire semnată.
*La recepționarea comenzilor achitate (Ordin de plată, card online) este obligatorie prezentarea unui act de identitate:
- Pentru persoane fizice este necesară prezentarea unui act de identitate
- Pentru persoane juridice este necesară prezentarea unui act de identitate și a împuternicirii sau ștampilei din partea firmei.