SC Folina Decor SRL
Program Relaţii clienţi
Luni-vineri: 09 - 17
Sâmbătă, duminică: închis
Suport:
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
contact@folina.ro
Comenzi:
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.665
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro
Cum se livrează?
Pentru că la Folina totul este ușor, produsele comandate ajung rapid și în siguranță la tine.
Comanzi ușor, ajung ușor, decorezi ușor.
Și pentru că ai sute de produse din care poți alege, Folina se pliază pe dorințele tale și ți le trimite așa cum îți dorești.
Când comanzi, in formularul de comanda gasesti opțiunile de livrare de mai jos:
Livrare prin curier
Produsele pe care le comercializăm sunt considerate produse fragile. Pentru a ne asigura că ajung în siguranţă la destinaţie, produsele sunt ambalate corespunzător folosind folii de protecţie, cutii tip tub şi tuburi din carton presat.
Livrarea produselor se face prin firma de curierat TNT/Fedex, Sameday sau Fan Courier.
Termenul de livrare al comenzilor este de 1-3 zile lucrătoare.
În cazul în care, din motive ce nu țin de Vânzător și sunt considerate excepționale (zile nelucrătoare, perioade foarte aglomerate – de tipul Black Friday – sau condiții meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului în bune condiții), firma de curierat depășește termenul de livrare, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru acest lucru.
Operatorii noştri urmăresc expediţiile şi în cazul în care apar întârzieri contactăm clienţii şi firma de curierat pentru a soluţiona problemele.
Livrările se fac de luni până vineri în intervalul 9-17. Astfel, pentru a se face livrarea în timp util trebuie să specificaţi la adresă livrare, locaţia unde agentul vă poate găsi în intervalul specificat ( 9-17 ) - poate fi adresa de la serviciu.
Firma de curierat TNT/Fedex nu face livrări sâmbăta.
Livrare la EasyBox Sameday
Unele produse se pot livra la lockerele Sameday. Din cauza restrictiilor legate de dimensiunile lockerelor, nu toate produsele Folina au aceasta optiune. Optiunea de livrare la easybox poate fi selectata in formularul de comanda ( daca produsele au acesta optiune de livrare ).
Costurile de livrare la EasyBox:
- 15 lei în cazul comenzilor plătite cu cardul pe site
- 18 lei în cazul comenzilor plătite cu cardul la locker
Costuri de livrare
Livrarea comenzilor poate fi:
- gratuită pentru comenzi ce depășesc 350 de lei
- pentru comenzi mai mici de 350 lei costul livrării se calculează automat pe site :
21 lei pentru comenzile cu plata online sau transfer bancar
26 lei pentru comenzile cu plata ramburs.
Ridicare din showroom
Comenzile pot fi ridicate din 2 locatii:
Folina Pacurari - şoseaua Păcurari, nr.85, spaţiu comercial la parterul blocului, vis-a-vis de benzinăria Petrom
Folina Nicolina - Str Clopotari, nr 15, bloc 634, spatiu comercial la parterul blocului, pe pietonalul de langa biserica Sf Antonie cel Mare.
Ridicarea produselor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc.
Dacă în acest interval comanda nu se ridică din showroom, vei fi contactat telefonic pentru a alege una dintre cele două variante:
- expedierea coletului prin curierat, ceea ce implică adăugarea taxei de transport
- anularea comenzii.
Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (prin OP sau card online), te rugăm să ai actul de identitate la tine, pentru a putea intra în posesia produselor.
Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.
Asistență postcomandă
Dacă ai nevoie și de alte informații legate de livrarea comenzii, colegii noștri de la departamentul Suport așteaptă să îți preia apelul.
Contactează-ne la unul dintre numerele: 0332 408 314 sau 0754 069 665 şi 0754 069 667, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00.