SC Folina Decor SRL
Program Relaţii clienţi
Luni-vineri: 09 - 17
Sâmbătă, duminică: închis
Suport:
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
contact@folina.ro
Comenzi:
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.665
Tel. mobil/whatsapp: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro
Returul produselor se acceptă conform prevederilor O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, într-un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice, începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului
Puteți returna produsele atât la sediul FOLINA DECOR S.R.L., cât și prin completarea formularului de retur. În email-ul primit în urma finalizării comenzii, găseşti link către formularul de retur. Returnarea banilor se va face prin transfer bancar. La completarea formularului de retur se vor oferi informații despre contul IBAN, titularul contului și banca. De asemenea, cumpărătorul poate să inlocuiască un Bun comandat, utilizând formularul de retur, unde va specifica Bunul înlocuit cu Bunul dorit.
Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie)și cardurile cadou:
Nu pot fi returnate.
Produse cumpărate cu vouchere / carduri cadou:
Fiecare produs se returnează conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.
• Ați achitat integral cu voucher, fără plata unei diferențe de bani?
Reactivăm voucherul și îl puteți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
• Ați achitat parțial cu voucher?
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Condiții acceptare retur:
- Produsele se returnează în aceeași stare în care le-ați primit, în ambalajul original original - pentru protejarea integritătii produselor (cutie, tub), cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis), cu toate documentele însoțitoare și accesoriile/cadourile cu care au fost livrate. Ținând cont de natura produselor ( folii, autocolante - produse care se deteriorează ușor dacă nu sunt manipulate și ambalate corespunzător), este necesar să acordați importanța cuvenită expedierii produselor, astfel încât acestea să ajungă în stare optimă la noi. Materialele trebuie date în folie strach şi ambalate în cutii tub.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, pete, produsele cărora le lipsesc accesorii, produsele care au fost aplicate/montate, produsele care prezintă cute, îndoituri, foliile/autocolantul cu liner desprins,
- Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
În cazul în care produsele nu respectă condițiile mai sus menționate, returul nu va fi acceptat sau se va returna parțial contravaloarea .
Returnarea la sediul FOLINA DECOR S.R.L.
• Returul la sediu este gratuit (se aplică doar pentru produsele care sunt acceptate la retur la sediul FOLINA DECOR S.R.L.)
• Dacă produsul se returnează la sediu și modalitatea de plată a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, și nu în numerar la casierie.
Returnare prin cerere online:
• Costul de transport pentru retur este achitat de cumpărător
• Coletele se trimit doar prin firme de curierat. Nu se acceptă retur în oficiile poștale
• Intrați pe emailul ce confirmă finalizarea comenzii, asigurându-vă că produsul respectă condițiile de retur. Accesați linkul numit Cerere online.
Bine de știut dacă alegeți rambursarea sumei plătite:
Dacă produsul îndeplinește condițiile de retur, vă vom returna banii în contul specificat de dumneavoastră în formularul de retur. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul dumneavoastră în maximum 14 zile calendaristice.
Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, conform condițiilor de aici:
FOLINA DECOR S.R.L. - Politica de returnare
Vă informam ca aveti dreptul de a returna produsele achiziționate de la FOLINA DECOR S.R.L., la adresa: Sos. Păcurari 87, bl. 475, sc. A, parter – Iaşi, jud. Iaşi, telefon 0754 069 665, email: contact@folina.ro , fără a preciza motivele returnării.
Spre exemplu, returnarea poate interveni în cazul în care considerați că produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezintă deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată). Exista situații în care returul nu este posibil (a se vedea paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos).
Perioada de returnare
Cu exceptia cazurilor descrise la paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos, perioada de returnare este de 14 zile începand cu ziua în care dumneavoastră sau persoana indicată de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.
Exercitarea dreptului de a returna
În cazul în care doriți să returnați produse, este necesar ca în perioada menționată mai sus să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, utilizând cererea online și veți primi prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.
Vă rugăm să expediați produsele sau sa ni le înmânați direct la sediu, obligatoriu însoțite de factura fiscală, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat returnarea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Consecințele returnării
Daca alegeți să returnați produsele, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
În cazul în care ne expediați produsele, vă informăm că va trebui să suportați costul returnării produselor.
În cazul returnării complete a produselor, costul transportului achitat de cumpărător va fi rambursat. În cazul unei returnări parțiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor recepționate și acceptate de dumneavoastră.
În cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
Vă informăm că ne rezervăm posibilitatea a amâna rambursarea până la momentul la care primim produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
Produse care nu pot fi returnate
Nu pot fi returnate următoarele tipuri de produse:
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care nu au fost sigilate de consumator;
- produsele realizate la comandă, după specificațiile cumpărătorului
Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014